Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Opasnost je sada veća nego 11. septembra 2001. godine

Komentari (30) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 10 septembar 2011 13:37
Dragan
Tako je! Samo progon iz zemalja u kojima ti vajni mirni teroristi rade je pravi put zaustavljanja zla. Zao mi je sto to izgleda kao RAUSS!!! ali imate li neki drugi nacin??
Preporuke:
22
6
2 subota, 10 septembar 2011 15:12
Goran
Mi Srbi smo okupirani i u Srbiji i van nje. Praktično mi nemamo više šta da izgubimo do golih života. Što se mene tiče, da dočekam da vidim kraj SAD, EU, NATO-u pa ne žalim da umrem što reče Žika Pavlović. Kad jednom nestane SAD, EU i Nato, svetom će se prolomiti krik SLOBODE!
Preporuke:
39
4
3 subota, 10 septembar 2011 16:17
Aleksandar
"Sve se više uveravamo u osnovanost upozorenja Semjuela Hantingtona o civilizacijskim nekompatibilnostima."

Uzasna glupost. Hantington, kao mnogi politikolozi sa Harvarda radio je za CIA sa zadatkom da smislja propagandisticke ideologome koji ce pogodovati americkom vojnom imperijalizmu, je izmislio "sukob civilizacija" u potpuno drugacijem geoplotickom trenutku.

Pozivati se na Hantingtona danas na nacin koji Trifkovic radi je absolutno primer nama nepotrebnog anti-muslimanskog rasizma. Taj rasizam odradjuje posao samo Amerikancima koji svoje pritiske na Srbe pravdaju nasim navodnim genocidnim odlikama. A u stvari, mrznja prema muslimanima (koju potura vec godinama Trifkovic) Srbima nista pozitivno ne moze da donese. Moze samo da opravda daljnje americko mrcvarenje srpskog naroda kao tkz. genocidnog--da nas dovode u red.

Kome mogu koristiti ovakve izjave ovog coveka? Samo americkom imperijalizmu, a Srbi su ZRTVE!
Preporuke:
24
26
4 subota, 10 septembar 2011 17:37
Stanković Leskovac
Sjajan komentar! Šta drugo reći?
Preporuke:
16
6
5 subota, 10 septembar 2011 22:15
covek iz loznice
tako je trifkovicu,ali sa zapadne strane nema ko da cuje.
Preporuke:
15
6
6 nedelja, 11 septembar 2011 02:03
Bojan @Aleksandar
Pa dobro onda, ali kako bi ti definisao odnos Srba i islama? Sta u buducnosti ocekivati od toga i na koju stranu ici?
Preporuke:
8
3
7 nedelja, 11 septembar 2011 05:03
Svetislav Kostić
@ Aleksandar!Da li ste hrišćanin Aleksandar, pobornik multi-kulti duštva sa naglaskom na islam ili ste Alija koji kudi autora kojeg praksa upravo u Evropi ali i drugdje potvrđuje, vaši motivi su nebitni. Jer sasvim suprotno je tačno.

Islam niti je sposoban niti voljan da koegzistira sa drugim religijama. Jer Islam je religija samo toliko, koliko ide naruku islamu kao jednoj ekstremnoj ideologiji koja tamo gdje islam preovlasdava, sve druge podčinjava. Pa čak i tamo gdje su u manjini, ne odustaju od cilja prevlasti.

A propo "Uzasna glupost", kako vi kvalifikuje brizantnu analizu i briljantno djelo Semjuela Hantigtona, "Sukob civilizacija", ide obrnutim redosljedom. Naime da govori glupost onaj koji analizu dostojne epohe kroz koju prolazimo u Evropi i na Balkanu, smatra glupošću. Ne znam kako je sa drugim ovdje, ali ja sam vas "pročitao".
Preporuke:
27
7
8 nedelja, 11 septembar 2011 06:35
iz Amerike 1
Slazem se da postoji velika opasnost - ali od cega? Najveca opasnost za svet dolazi od militarizovanog i agresivnog Zapada- USA kao najvece i najagresivnije vojne sile na ZALASKU. I sto se vise urusava kao ekonomsa i politicka sila sve je vise agresivna i sad koristi iskljucivo vojnu silu. A Hantigtona je neko ovde lepo okarakterisao i ne radi se tu o ratu civilizacija nego o konfliktu izmeddju onih koji imaju i hteli bi da nastave da grabe i onih koji nemaju. Bivsih imperijalnih sila i njihovih bivsih kolonijalnih podanika koji sasvim logicno dolaze na zapad u potrazi za boljim ekonomskim uslovima jer ih je neokolonializam ponovo gurnuo na dno ekonomskom plackom i ratovima. A sto se tice militantnih fanatickih muslimanskih organizacija pa i one su cedo Zapada - koliko puta treba ponoviti da je Al Qaeda BAZA PODATAKA iz koje se izvlace "voljni" placenici po potrebi poslodavaca. Broj stanovnika raste i opada u u zavisnosti od raznih faktora a nesumnjivo je bitan zivotni standard.
Preporuke:
15
5
9 nedelja, 11 septembar 2011 07:05
iz Amerike 2
Zapadna Evropa je bila retko naseljena u srednjem veku jer je bila nerazvijena u odnosu na Aziju i Mediteranski pojas. Sa pomeranjem ekonomskog tezista na Atlatsku Evropu poceo je da raste standard i broj stanovnika u Zapadnoj Evropi to su istorijske cinjenice. Evropa i USA su dostiglle svoj ekonomski i natalni vrhunac 60-ih ranih 70-ih i od tada su u opadanju. Uprosceno - srednje klasa- najbrojnija dakle ono sto je bilo obelezje i nosilac ekonomije- na Zapadu je u drasticnom opadanju i zivi u velikoj neizvesnosti i sa tim u vezi je i opadanje broja stanovnika. Samo najsiromasniji i najbogati jos uvek imaju veliki natalitet: oni prvi zato sto im se moze jer su prebogati a ovi drugi da prezive ako mogu da iskoriste socijalnu pomoc koja npr. u Americi se uvecava za svako dodatno detete.Prema tome svaka analiza koja ne uzima u obzir ekonomske cinioce je manjkava jer zanemaruje stvarne problemime u kojima se 90% covecanstva nalazi.
Preporuke:
9
4
10 nedelja, 11 septembar 2011 09:54
Ljubinica Istok
Brejvik je na najsuroviji nacin upozorio Norvesku i Hriscansku Evropu da progledaju i vide da je sirenje muslimanstva kroz migraciju muslimana u hriscanske zemlje ili demografski rast muslimana u hriscanskim zemljama ono sto ce hriscanske zemlje tek u buducanosti da shvate kada bude kasno . To im je zapravo Brejvik i kazao kroz svoj uzasni zlocin. Da li ce hriscanske zemlje zaista ostati slepe?
Preporuke:
12
5
11 nedelja, 11 septembar 2011 14:06
Starac Milija
Naravno da je svet postao nesigurnije mesto, u tome se slažem sa Trifkovićem, samo treba reći da se svet odaljio od prava i pravednosti, i time postao nesigurnije mesto otvoreno za one koji nemaju dobre i časne namere a to bi da postignu koristeći sva sredstva uključujući i silu. Istorija nas je naučila da neredi predstavljaju uvod u rat(ove).
Preporuke:
13
1
12 nedelja, 11 septembar 2011 14:29
Nikola @Svetislav Kostić
Niste razumeli suštinu Aleksandrovog komentara. Niko ne spori agresivnost Islama i neobuzdanu želju za širenjem, ali rat protiv terorizma je izmišljena kategorija i svojevrsna ideologija koja prvenstveno ima svrhu da opravda suludi američki intervencionizam. Ili ratuju protiv terorista ili nedemokratskih režima. Veliki altruisti ti amerikanci. Al kaida je njihovo čedo koje se možda malo otrglo kontroli, ali je većim delom taj sukob fingiran. Sam čuveni napad, kome je danas desetogodišnjica je pod velikim znakom pitanja. Pogledajte recimo Zeitgeist 1 i niz drugih analiza koje govore da je 11.9. delo CIAe. Nesporna je činjenica da je taj napad poslužio kao izgovor za uvođenje totalitarističkih zakona u Americi, po kojima vlast ima praktično neograničenja ovlašćenja pod izgovorom borbe protiv terorizma. Sa jedne strane se tobože bore protiv islamskog terorizma, a sa druge podržavaju S. Arabiju i Bahrein, kao najizrazitije islamske režime. Biće da su u pitanju nafta i geopolitička prevlast
Preporuke:
18
4
13 nedelja, 11 septembar 2011 15:59
Anta
Tekst je tipican primer kako se zamagljuje sustina... Problem danasnjeg sveta je ideologija dominacije zapadnog , atlanskog sveta, a ne islam....iz teksta izvire tipican zapadni rasizam po kome je sirenje zapadne demokratije pozitivno, za sirenje islama negativno.... kao ona prica o urodjeniku koji definise sta je dobro i zlo....
Preporuke:
10
8
14 nedelja, 11 septembar 2011 16:24
Svetislav Kostić
@ Nikola! Pre će biti da ste vi taj koji Aleksandra ili "Aleksandra" čitali natraške, a kod interpretacije mog teksta zamjenili teze. Ovdje specijalno za vas jedan opjevani primjer zamene teza:

"Dva su bora naporedo rasla, Među njima tankovrha jela, To ne bila dva brata zelena, nit međ njima tankovrha jela, Već to bila dva brata rođena, Među njima sestrica Jelica.

Metafora: tvrdnja koja je u kontradiktornoj suprotnosti s nekim drugim činjeničnim stanjem koje se negira, koje joj protivrječi. Ne brkajte jelu i Jelicu.
Preporuke:
6
6
15 nedelja, 11 septembar 2011 16:41
Aleksandar
@Svetislav Kostic i ostali


Evo pomocicu vam da ne nasedate na krajnje odvratno i dosadno desnicarenje Trifkovica koji ukljucuje i anti-muslimanski rasizam koji samo pogoduje americkom imperijalizmu, a nama STETI. Protivnik Srba nije islam vec anglo-imperijalizam. Protivstav u Bosni i na Kosovu sa mulimanskim zivljem tamo nema veze sa Islamom, vec su raspad YU montirali SAD-EU-Vatikan. Ako se to ne razume necete znati ni ko vam je pravi protivnik. Lako bismo mi sa Siptarima, ali ne i sa NATO bombarderima koji su upregli par Siptara kao svoja sredstva protiv Srba. Isto je bilo i u Bosni. Ne nasedajte na Trifkovicev pro-Americki i anti-Srpski stav da je Islam problem i izvor zla. SAD su te koje su naslednik nacista u smislu vrsenja serijskih agresija--vrhunski zlocin medjunarodnog prava--na druge drzave.
Preporuke:
28
7
16 nedelja, 11 septembar 2011 21:39
Kako to gospodiine Trifkoviću?
Svuda su se desile "spontame" revolucije, "pubunjenici" u Libiji su borci za demokratiju...

A ništa se ne dešava u najradikalnijoj silamskoj zemlji sa nejšerijatskjimim zakonom-Saudi Arabiji.

Kako to gospodine, USA u BiH ne pomože Fikreta nego mračnog džiihadliju Aliju?

Najgore zlo dolaze iz vaše zemlje.
Preporuke:
12
3
17 nedelja, 11 septembar 2011 22:36
Peter RV@Aleksandar
Trifkovic zna sto je u modi na 'Zapadu' pa ne propusta priliku da se ukljuci hajci na Muslimane.
(sve vise lici na jednoga tipa u Americi, koji se zove Glen Beck).
Amerikanci imaju kratko pamcenje , ali i Trifkovic isto tako.
On se ne sjeca ko nas je zakrvio sa nasim Muslimanima. Ko je nudio Aliji Izatbegovicu "muslimansku drzavu u srcu Evrope"?
Zvao se Tom Lantos, americki senator, koji je bio najveci neprijatelj primirja izmedju Srba i Muslimana. Ko je onda bio onaj Voren Cimerman, koji je nagovorio Izatbegovica da pocijepa dogovor u Lisabonu, da se okonca krvoprolice u Bosni?(jer mu je tajno obecao da Mudjahedini dolaze u 'pomoc'). A da ne govorimo o organizovanju orkestra anti-srpske propagande koja se zavrsila bombardovanjem Srba.
Sad ovi isti ljudi (sa Trifkovicem) propovijedaju Srbima neki 'krstaski jihad' protiv islama, sto je postao izkljucivo njihov rat- u kojemu Srbi nemaju, ni uloge ni mjesta.
Sjetimo se samo da je 'Musliman' Gadafi bio nas iskreni prijatelj.
Preporuke:
12
3
18 nedelja, 11 septembar 2011 23:24
Sredstvo
Muslimani u Evropi su sredstvo USA zarad ostvarivanja sopstvenih interesa. Rat u Bosni je najdrasticniji primer toga, a najzalosnije je sto i sami Muslimani stradaju zarad americkih interesa, isto kao i u Libiji i sl.
Preporuke:
13
2
19 ponedeljak, 12 septembar 2011 00:35
Svetislav Kostić
Zločinačka uloga američkih gusara i Natoa nije sporna. Ali to nije tema ovdje. Tema su muslimani sa naših prostora, i to pre svega oni slavenskih korjena, pa tek onda Šiptari, koje god vjere da su.

A što se tiče Vorena Cimermana koji "nagovorio" Aliju Izetbegovića da povuće svoj potpis na Kutiljerov plan sa kantonima, kao uistinu idealnom rješenju za sve, samo ne za američke pšlanove na Balkanu kao američko predvorje. Na to mogu samo da kaže da "nije teško žabu natjerati u vodu". A uzgred dodam, da me Peter RV Razočarao.

I na kraju! Komentator pod pseudonimom "sredstvo", objasnio jednom broju neupučenih u zbivanja kod nas u BiH i uloge upravo muslimana u poslednjem ratu, ali posebno u 2. Svjetskom kada su bili integralni dio Pavelićeve endehazije ili "konstutivni" narod čiji pripadnici u daleko većem broju od katolika stupali dobrovoljno u jedinice ustaških koljača, motivisanih isključivo mržnjom na Srbe. Ko kolegu "sredstvo" nije shvatio, za toga nikakva apoteka nema lijeka.
Preporuke:
5
3
20 ponedeljak, 12 septembar 2011 04:24
Zoran
Ne vidim problem da onaj ko se rađa, koga ima više nadjača onog koji se manje rađa i nestaje. Pored toga, mislim da je po tom pitanju najmanje Amerika u brizi. Najviše je Evropa. Šta da vam radim. Sećam se kad odemo na Kubu svaki Kanađanin "seca" po bar dva deteta, bace im roštilj i idemo dalje. Evropljanin dolazi sam, bez deteta, kad vidi dete na plaži oduševi se. Pa šta da vam radim?
Preporuke:
3
1
21 ponedeljak, 12 septembar 2011 04:29
Zoran
Bojan @Aleksandar


Pa dobro onda, ali kako bi ti definisao odnos Srba i islama? Sta u buducnosti ocekivati od toga i na koju stranu ici?

-------------

Idi na koju hoćeš. Mi preko nataliteta nestajemo, muslimana sve više.
Preporuke:
3
0
22 ponedeljak, 12 septembar 2011 04:35
Zoran
"Islam niti je sposoban niti voljan da koegzistira sa drugim religijama."

A sa kojim religijama pravoslavlje koegzistira? Zar je tako teško videti da ne koegzistira ni samo sa sobom, nego koliko zemalja, skoro toliko autokefalnih crkava.
Preporuke:
1
5
23 ponedeljak, 12 septembar 2011 04:56
Zoran
"Muslimani u Evropi su sredstvo USA zarad ostvarivanja sopstvenih interesa."

Ne isključujem. Ali što Amerika nije sredstvo tog tipa? Eeee, trebalo bi malo živeti ovde pa videti.
Sećam se kakao je skoro Merkel kritikovala muslimane jer neće da se asimiluju.

A ja razmišljam . Prošle godine dete je trebalo da sluša Bibliju u ovoj američkoj školi. Ja nisam odrastao u tom duhu, nažalost, a da se foliram ne volim, pa lepo odem u Srbiju i pitam dva naša sveštenika šta da radim.
Jedan kaže nema problema, dete može da sluša, drugi nikako. Ja ništa drugo nisam ni očekivao. Inače biblije su nam identične. I mi dozvolimo detetu da sluša, inače sam mogao direktoru glatko da kažem da neće i da mu nađu nešto drugo da popuni vreme. Ispostavilo se da su učili mnogo pametnije stvari nego ja oko marksizma, prve internacionale, druge, treće,...stote,...
(Nastavak sledi)
Preporuke:
1
0
24 ponedeljak, 12 septembar 2011 04:57
Zoran
Sretnu nas muslimani čije dete ide u istu školu i pitaju šta smo odlučili. Može, kažemo mi. A ona odgovara: Sad nam je lakše. Pa pustili i njega.

O iskustvu sa muslimanima kod severnog suseda Amerike mogu da pričam. Nisam sa njim progovorio ni 5 dobrih rečenica (mada verujem da je jedna bila ključna), kad sam se selio za SAD, rekao mi je da je njegova kuća uvek otvorena z amene i ženu, a čovek je starijeg doba iz Bangladeša.

Ne treba biti isključiv ni sa kim, jer stvari nisu cno bele, niti sive, sve su šarene, da šarenije ne može biti.
Preporuke:
6
0
25 ponedeljak, 12 septembar 2011 11:38
Ivica
ovo je potpuno pogresna i veoma opasna teroija, cisti rasizam kakvoga se ni nacisti ne bi posramili. Svijetu ne prijete niti muslimani niti krscani niti pravoslavci. Prijete mu beskrupulozni mocni krugovi koji zele da naprave svijet bogatih i mocnih 'vladara' i ostalih koji ce imati ulogu modernog roblja.

Islamski ekspanzionizam nije razlicit od ruskog ekspanzionizma od 1945 do 1991 ili americkog koji ratuje i siri se sve ove godine.
Preporuke:
4
6
26 ponedeljak, 12 septembar 2011 13:52
Svetislav Kostić
Uloga američkih i NATO ratnih zločinaca nije sporna. Tema su muslimani uopšteno i sa naših prostora posebno, pre svega oni slavenskih korjena, pa tek onda Šiptari, koje god vjere da su.

A što se tiče Vorena Cimermana koji "nagovorio" Aliju Izetbegovića da povuće svoj potpis na Kutiljerov plan sa kantonima, kao uistinu idealnom rješenju za sve, samo ne za američke pšlanove na Balkanu kao američko predvorje. Na to mogu samo da kaže da "nije teško žabu natjerati u vodu".

I na kraju! Komentator pod pseudonimom "sredstvo" je objasnio jednom broju neupučenih u zbivanja kod nas u BiH i uloge upravo muslimana u poslednjem ratu, pogotovo u 2. Svjetskom kada su bili integralni dio Pavelićeve endehazije i sa Hrvatima ravnopravan konstitutivni narod čiji pripadnici u daleko većem broju od katolika stupali dobrovoljno u jedinice ustaških koljača, motivisanih isključivo mržnjom na Srbe. Ko komentatora "sredstvo" nije shvatio, za toga nikakva apoteka nema leka.
Preporuke:
2
1
27 ponedeljak, 12 septembar 2011 15:30
Peter RV
Svetislav Kostić, sa kojim se inace dosta dobro slazem, kaze da sam ga 'razocarao'. Zalim, ali mislim da je vaznije kazat sto se misli..
Ne mogu nikako da se slozim da Srpska buducnost lezi u neprekidnom neprijateljstvu sa nasim Muslimanima, i da treba da trazimo saveznike za buduce ratove sa njima (sto Trifkovic insinuira).
Muslimansko vodjstvo je bilo (i ostaje podosta) zatuceno,glupo i kratkovidno, u sto nema sumnje. Radi se o nasim Muslimanima koji ce ,prije ili poslije, morat da se priviknu na ideju da su im Srbi susjedi sa kojima se ne mogu razdvojit, umjesto da ih drze kao neprijatelje kroz srebrenicke izmisljotinje Bernarda Henri-Levija.
Zalosno je da je jedan Musliman, Moamar Gadafi, kritikovao toliko vodjstvo bosanskih Muslimana, bez ikakvoga uspjeha. Onaj koji pokusava da nas pomiri sa protivnicima (Gadafi), sigurno nam je veci prijatelj od onoga (B.H.Levija) koji nas podstrekuje da nastavljamo neprijateljstvo.
Ako ovako nastavimo zavrsicemo kao Irak.
Preporuke:
6
0
28 ponedeljak, 12 septembar 2011 18:14
Slobodan Gvozdenović
Srđa je genijalna ličnost i temeljno obrazovan i analitičan.Ovakvi da vode srpsku diplomatiju.
Preporuke:
3
5
29 ponedeljak, 12 septembar 2011 19:23
Turas
Slažem se sa komentarom"Aleksandar" ali smatram da i kod Trifkovića postoje činioci koje ne možemo zanemariti.Muslimani na Balkanu nisu istoriski neprijatelji Srba,kao recimo Šiptari.Ali i jedni i drugi su pod Imperiskim uticajem-zar mi Srbi nismo- spremni da u svome neznanju"ostvare" svoj etnitet.Naša borba nije nikada bila niti će biti generalno protiv muslimanske vere,ali protiv njihovih i katoličkih fanatika-da.Bal kan je istoriski vojni poligon zapadnih sila i mi to nemožemo da sprečimo,do novo nastale geopolitičke konstelacije koja bi nama išla u prilog.Više nam smeta podanički duh.Do tada neka nam Bog pomogne.
Preporuke:
5
0
30 četvrtak, 15 septembar 2011 20:00
Ivica
Ne prave djecu muslimani zato da ih 'izvoze' na zapad vec kod njih je prirastaj tradicionalno veci nego na dekadentnom i sebicnom zapadu gdje vlada individualizam.

Ti islamski imigranti ulaze u EU iz potpuno istih razloga kao i drugi gastarbajteri, pa i oni iz nasih krajeva: zbog bolje egzistencije.

Plasiti se njih a ne npr. nasih gastarbajtera samo zato sto su druge vjere je cisti rasizam i ksenofobija. Islamske nacije dosad su 'izvezle' i uzrokovale puno manje zla nego ove zapadne zemlje. Ostaje pitanje kako pomiriti drustvo razlicitih religija, ili ako ne ide onda braco Evropljani potjerajte ih, vise vam ne trebaju da vam ciste ulice koje vi ne zelite da cistite.

Sto se ne bune protiv Kineza koji isto tako sve vise naseljavaju Evropu.

Kao krscanina ponekad me stid u kakvoj to Evropi zivim
Preporuke:
2
3

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner